503

سلامی چو بوی خوش اشنایی...

اینجا خواهم نوشت از فرصت ها شادی ها غم ها ... تجربه دو وبلاگ در بلاگفا و میهن بلاگ باعث شده فکر کنم که نیاز دارم به جایی بسیار دنج و خلوت...

الهام بخش نام این وبلاگ بر اساس شعر زیبایی از شاملوی عزیز هست...

وارطان بنفشه بود زمستان شکست و رفت...

بنفشه در زمستان بسیار مقاومه و تاب میاره... شاید الان هم زمستان عمر من هست از این لحاظ که مدام باید به فکر انتخاب دانشگاه و کشور باشم....

همه اش دودلم که باید کجا برم و چیکار کنم

تولیمو امتحان دادم و شدم 503! یک حالم گرفته شد که نگو. حالا ام اس ار تی رو بدیم ببینیم چی میشه...

هر لحظه که میگذره فکر می کنم کار مهمی رو از دست دارم میدم...

در مورد ازمون ام اس ار تی مطالب وبلاگ زیر جالبه.

http://setareyemosafer.blogsky.com/tag/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D8%B1-%D8%AA%DB%8C


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.