11 و 15 دقیقه

میدونی شبهای قدر دلم از دست خدا شکسته بود یعنی تو این یه سال اینطور بود...

دیشب سمانه گفت نفیسه فرستاده دانش همکلاسیشه و تازه تموم کرده و  میخواد فارغ التحصیل شه... 

چطوره یه برگ جدید باز کنم ورای هر چی بوده و شده از اول شروع کنم؟ با خدا با دریا ... این بار عقلانی و حساب شده.... بدون انتظار 

دیشب من باب یه سمینار باید تا اخر شب تکلیف مشخص میشد و دیروقت ج داد و خوب برخورد کردم .... 

اولین شب قدر

عبور کردن از جاده خشم و سر سلامت به در بردن کار سختیه... عصبانی هستم. امورز پیرو ایمیل دو روز قبل گفتم برم راجع به مصاحبه بپرسم و همین هم شد گفت که ساعت ده اونجا باشم... رفتم و همچنان اجتنابه بود و خشم شدید من... هدیه رو دادم. بازش نکرد. اخرش چند لحظه یادم افتاد مقاله رو باید بگیرم.

به سال بالایی پیام دادم یه هفته اس ج نمیده... 

 دیشب شب قدر بود... خدایا کمکم کن...

کوچه دلبر

چند روز پیش بهش گفتم که چون امسال احتمال قبولی ام منتفیه مقاله ها رو برای اسکوپوس بفرستیم و ج نداد تا امروز زنگ زدم و گفت اوکی.... بدجوری دوباره ذهنم درگیر شده....

دیور زتا 7تو یکی از کوچه ها بودیم به نام دلبر ععععععاقا نمیدونی چقدر باحال لود اونجا... و بستنی که زدیم با ریحون چه حالی داد....

بنفشه

18 روز وقت دارم خودمو اماده کنم واسه مصاحبه...

دیروز رفته بودم تجریش و سفارش یه تابلوی نقاشی ابرنگ دادم فوق العاده زیباس... می خواستم برم مصاحبه شغلی منتها وقتی تو گالری بودم از موسسه زنگ زدن بهم و گفتن که امروز کنسله و بعدش اقاهه تلفنی باهام حرف زد و اوکی شد کلینیک هر دو منطقه حالا باید کارت بزنم و مراجع جمع کنم...

فیوشا پریروز باهام موافقت کرد که باهم کار کنیم...

مقاله جدیدم

از دیروز دارم فکر می کنم که از کار اولی که پارسال انجام دادم میشه یه مقاله جدید دراورد و دارم روش کار می کنم به یه محقق کانادایی هم لینک شدم و اونم موافقت کرد که باهام کار کنه. حالا گیر یه معکوس کردن نمره ساده ام که هر کاری می کنم معادله درست درنمیاد باید با متغیرهای دیگه رابطه اش منف بشه ولی نمیشه موندم اصلا خدایا کمکم کن تازه الغای یکی از متغیرها داااااااااااااغنوه 19 صدمه فکر کن