4 موی سپید

فیلم کارخانه شکلات سازی رو یادمه که وقتی چارلی  اولین موی سفیدش رو دید اولش ناراحت شد و بعد یه تصمیم مهم گرفت.... امروز من 4 تا موی سفید پیدا کردم... خیلی زوده فکر می کنم... اما پیدا کردم... پریشب تقریبا تا صبح بیدار بودم و خوابم نمی برد و مدام فکر می کردم.... دیشب هم همینطور... درحالیکه کارهام رو زمین مونده....

چقدر کار مونده هست... باید یه فکری کرد واسه اینده... حداقل با تمام وجودم خوشحالم که  در این مدت با دیدن فیلم و سریال های خارجی و پیدا کردن دوستان خوب و زبان خوندن  دستاوردهایی داشتم....

///////////

دیروز استاد بهم زنگ زد ولی من گوشی ام خاموش بود و بعدظهر خودم بهش زنگ زدم. گفت مقاله رو فوری فوتی اماده کنم و من هم تا ساعت 1 شب داشتم اماده اش می کردم و بعدش فرستادم واسه مجله. ساعت دو بود که استاد ر جواب اس ام اسم رو داد. عجیب بود برام بیداره تا اون موقع.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.